Willem Pino uit Amsterdam
Ik zou niemand aanraden iets bij Broers te huren. De korte versie is dat ze niet hebben geleverd wat er afgesproken was en dat de communicatie vervolgens extreems ondermaats was. De samenwerking met Broers was een aaneenschakeling van dingen die verkeerd gingen. Ten eerste was de korting die online was toegekend verwijderd van de factuur waardoor ik moest bellen om deze alsnog toe te voegen. Vervolgens werd ik op de dag van levering gebeld dat de borden die ik had geselecteerd niet geleverd konden worden. Ik ben akkoord gegaan met andere borden maar had ook geen keuze omdat het pas op de dag van levering gecommuniceerd werd. Voor het bezorgen was de afspraak dat ik een uur van tevoren gebeld zou worden (de track and trace was totaal onbetrouwbaar) dit is niet gebeurd, de spullen werden voor de deur achtergelaten en de bezorger nam de telefoon niet meer op. Toen ik thuiskwam bleek er niet geleverd te zijn wat er afgesproken was, er waren te weinig glazen waardoor sommigen geen glas hadden. Ook had ik drie waterkannen besteld en kreeg ik in plaats daarvan drie kratten waterkannen thuis, dit was logistiek niet echt handig en nam veel ruimte in beslag. Over deze problemen heb ik meermaals de klantenservice gebeld. Eerst op de dag zelf om te kijken of de ontbrekende spullen nog geleverd konden worden en daarna om het fatsoenlijk met elkaar af te handelen. Elke keer als ik mijn verhaal deed werd er gezegd dat ik terug gebeld zou worden maar dit is nooit gebeurd. Het enige wat gestuurd werd is de factuur en daarna een bericht waarin werd gesteld dat alles wel degelijk was geleverd (terwijl we aan de telefoon hier wel overeenstemming over hadden), het verwijt dat ik niet genoeg informatie had geleverd en dat de aantekeningen van collegas rommelig waren. Een vergissing kan gebeuren maar de totale gang van zaken suggereert aan mij dat Broers zijn zaken niet voor elkaar heeft en geen betrouwbare partner is. Lees meer