Charlotte uit Breda
Online een suikerspinmachine aangevraagd. Aangezien er geen reactie kwam, dacht ik dat dit in orde was. Op de ochtend van het ophalen, bleek er geen suikerspinmachine beschikbaar te zijn, want ze (het bedrijf) hadden niet bevestigd. Een collega heeft hierop gezegd dat dit geen manier van handelen is, want ik als klant, stel een vraag en kreeg geen antwoord. Waarop wij er van uit gaan, dat het wel in orde zal zijn geweest. Misschien naïef, maar lijkt me wel eerder de manier van handelen, dan dat de klant navraag moet doen. Uiteindelijk hebben ze ervoor gezorgd dat er van ergens anders een suikerspinmachine werd geregeld en werd deze bij ons bezorgd. Alles is dus goed afgelopen, de spullen waren ook schoon aangeleverd. Op WhatsApp de eerste keer een fijne reactie gekregen en het advies om via de site aan te vragen, dit heb ik gedaan. Na mijn tweede keer contact zoeken via WhatsApp over de manier van betaling, heb ik geen reactie gekregen. Ze hadden toen de mogelijkheid om aan te geven dat de machine niet geregeld kon worden... Lees meer