Bouiba uit Westervoort
Ik heb een freesmachine en een stofzuiger gehuurd, ik moest dubbel betalen dan wat op de offerte stond. eerste keer en laatste, de stofzuiger was slecht en heb ik die uiteindelijk niet gebruikt. de hele huis onder stof, bij het terug brengen wordt ik geïntimeerde om mijn verhaal op het internet te zetten. maar toch bij deze en komen nog meer. Geen ARMA machineverhuur meer Lees meer
Reactie van Arma Machine Verhuur
Geachte meneer Bouiba, Bedankt voor uw beoordeling. Bij ons zijn goederen gereserveerd voor een verhuurwaarde van ruim € 200,= excl. stofzakken en slijtage van de diamantfrees van de vloerverwarimgfrees. Deze kan u ook pas achteraf berekend worden omdat dit op basis van verbruik is. Dit is u telefonisch verteld, bevestigd middels een mail en heeft in de bijgevoegde bevestiging gestaan. Bij terugbrengen bleken de bijkomende verbruikskosten iets meer dan € 100,= te zijn. Dit is voor een dergelijke diamantfreesmachine niet uitzonderlijk. Wij geven onze klanten altijd een reserve stofzak mee wat in onze ervaring ruim toereikend moet zijn daar er meestal zelfs maar 1 gebruikt wordt. U gaf bij het terugbrengen aan dat de stofzuiger uiteindelijk het langzamerhand steeds minder goed deed. Dit is dan een teken dat de stofzak vol is en vervangen dient te worden. Bij u zouden zelfs 2 stofzakken, om welke reden dan ook, niet toereikend moeten zijn geweest….. Wij zijn in het geval van storingen of onvoldoende functioneren van gehuurde machines ook buiten onze openingstijden telefonisch bereikbaar. Uiteraard vinden wij het vervelend, dat u, ondanks dat wij getracht hebben u vooraf zo goed mogelijk te informeren, niet begrepen of gesnapt had dat de bijkomende verbruikskosten achteraf berekend worden. U was echter van mening dat wij als verhuurder deze kosten überhaupt behoren te betalen. U begon erover dat u zich opgelicht voelde en ons slecht zou beoordelen op internet en toen heeft mijn collega alleen aan u aangegeven dat, als u hiervan gebruik zou maken, u zich wel aan de feiten zou moeten houden en geen leugens moet gaan vertellen. Wij hebben u achteraf nogmaals onze bevestigingsmail gestuurd zodat u kon zien dat wij u vooraf echt duidelijk geïnformeerd hebben. Echter uit uw reactie maakten wij op dat u een andere mening heeft over de ge- en verbruikskosten die een verhuurder maakt. Wij vrezen, ook gezien uw beoordeling, dat wij u ook nu niet meer op andere gedachten kunnen brengen.