BoedelBeheer Abcoude

Contact

Openingstijden - Gesloten

  • Maandag 10:00 - 17:00
  • Dinsdag 10:00 - 17:00
  • Woensdag 10:00 - 17:00
  • Donderdag 10:00 - 17:00
  • Vrijdag 10:00 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten
  • De opslagruimtes zijn dagelijks toegankelijk van 07.00 uur tot 22.00 uur, ook op zon- en feestdagen! De receptie is van maandag tot en met vrijdag geopend van 10.00 uur tot 17.00 uur. Buiten deze tijden is de receptie geopend op afspraak.

Beoordeling

Nog geen beoordelingen. Schrijf nu de eerste beoordeling over BoedelBeheer Abcoude!

Informatie over BoedelBeheer Abcoude
BoedelBeheer verhuurt aan zowel particulieren als bedrijven opslagruimtes die per maand te huur zijn! Alle opslagruimtes zijn geconditioneerd en goed beveiligd. Doormiddel van een pin-code verschaft u uzelf toegang tot het pand waarnaar u toegang heeft tot uw opslagruimte. BoedelBeheer rekent naast de huur ook een borg ter hoogte van één maand. Deze borg ontvangt u weer terug als u de opslagruimte heeft opgezegd. Bij BoedelBeheer betaalt u geen kosten voor slot en sleutels, geen administratie- en inschrijvingskosten en u bent bij BoedelBeheer niet verplicht om een verzekering af te sluiten daar uw inboedelverzekering de spullen die staan opgeslagen in de opslagruimte meeneemt in de dekking. Daarnaast mogen huurder gratis gebruik maken van de aanhangwagen voor het vervoeren van spullen van en naar de opslagruimte. De opslagruimtes zijn dagelijks toegankelijk van 07.00 uur tot 22.00 uur. De receptie is van maandag tot en met vrijdag geopend van 10.00 uur tot 17.00 uur en is op afspraak ook buiten deze openingstijden geopend. Bent u op zoek naar kwalitatieve opslagruimtes nabij Amsterdam? Dan bent u bij BoedelBeheer aan het juiste adres! Tot snel! Het BoedelBeheer Team
Details openingstijden

De opslagruimtes zijn dagelijks toegankelijk van 07.00 uur tot 22.00 uur, ook op zon- en feestdagen! De receptie is van maandag tot en met vrijdag geopend van 10.00 uur tot 17.00 uur. Buiten deze tijden is de receptie geopend op afspraak.