Nathalie Van olst uit Kampen
Nette en schone ruimtes. Contact gaat vlot, binnen een uur al reacties op berichten. Geen lange wachttijden als je belt en ze staan klanten keurig te woord. Als ik weer een ruimte nodig zou zijn dan zou ik weer bij dit bedrijf een ruimte gaan huren.
Reactie van Storage Share
Dank voor je review over onze opslaglocatie in Kampen!