Ik had mijn woning verkocht en een andere woning aangekocht. Helaas sloten de data van overdracht niet geheel op elkaar aan. Ik had dan ook opslag nodig voor mijn meubels en andere spullen. De meeste verhuurders van opslagruimte hebben een vaste unit ergens in een pand, waarbij je dan zelf nog vervoer moet regelen/huren en je spullen heen-en-weer moet rijden. Dat kost niet alleen veel meer geld (opslag én vervoer huren) maar ook veel tijd. Toen ik Opslagbakkie.nl tegenkwam werd ik meteen enthousiast. En het is écht heel gemakkelijk! De medewerkers zijn vriendelijk en staan je graag te woord, van de persoon die je telefonisch te spreken krijgt tot aan de bezorgers van het bakkie. Het bakkie wordt netjes voor de deur geplaatst en vullen maar! Even een telefoontje plegen als hij vol zit en hup... het 2e bakkie wordt meteen meegenomen om te verwisselen met het 1e bakkie. Zo kun je lekker achter elkaar doorgaan. De bakkies zijn degelijk en ruim. Je sluit hem zelf af met de sleutels die je krijgt. Vervolgens staan je spullen veilig, verwarmd en onder toezicht in de opslag van Opslagbakkie.nl. Tussentijds kun je gewoon bij je spullen als dat nodig is; even een telefoontje plegen en het wordt geregeld. Ik heb 3 maanden gebruik gemaakt van de opslag. Op de dag dat de meubels terug konden werden de bakkies weer netjes één voor één afgeleverd. Ik woon zelf ook in Lelystad, dus dat kon ook lekker vlot. Wat een gemak! Dit scheelde mij geld, tijd, moeite en een hoop stress. Ik vind het dan ook een goed bedacht concept. De vriendelijke, goedgemutste medewerkers maken het verhuizen bijna tot een feestje. Als ik ooit weer opslag nodig heb, kies ik direct weer voor Opslagbakkie.nl. Prima service tegen een eerlijke prijs. Het bestaat nog!
Lees meer