Annemarie uit Soest
Een 1 is eigenlijk nog teveel. Een hele slechte ervaring met Goboony! De camper die we hebben gehuurd hield er de eerste dag mee op, dat kan gebeuren. Maar hoe dit verder (nog niet) is afgehandeld door Goboony is ronduit slecht. De verzekering die was afgesloten zorgde voor pechhulp, maar verder was deze niet echt afgestemd op camperverhuur, want vervangend vervoer in de vorm van een camper was niet mogelijk. De camper was niet meer te maken, daarom hebben we meteen onze reis moeten afbreken. Van de verhuurder kregen we niet al ons geld terug, waarvoor we Goboony hebben benaderd. Tevens waren er de servicekosten die aan Goboony zijn betaald en verder gemaakte kosten die we terug hebben gevraagd aan Goboony. Nu, 2 maanden later, hebben we nog steeds geen inhoudelijke reactie van Goboony op onze claim en vragen. Ze zijn niet te bereiken, de enige mogelijkheid is mailen of een terugbelverzoek inspreken. Hierop wordt echter gewoonweg niet gereageerd. Het is echt niet te geloven dat een bedrijf gewoon niet reageert op hele gewone vragen van onze kant. Kortom een hele slechte ervaring rijker! Aan een dergelijk geval met pech met een camper verhuurd via Goboony is ook in Max Vakantieman een item gewijd. We hopen dat de beloftes die daarin zijn gemaakt over zich aansluiten bij een geschillencommissie en het kritisch bekijken van de verzekeringen die zij aanbieden zullen worden nagekomen. Daarnaast hopen we met deze review duidelijk te maken dat indien er iets mis gaat met het huren van een camper via Goboony, dat je er niet zeker van bent dat je hierover fatsoenlijk kan communiceren met Goboony en dat het een lange en onzekere tijd kan duren tot je misschien je geld terug kan krijgen (wat nog maar de vraag is) Lees meer